Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest właściwe odżywianie. Zbilansowana może łatwo wpłynąć na nie tylko stan potencji, ale też płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co tracimy w czasie ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do dosyć ważnych ubytków selenu. Możemy go unormować spożywając niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny tak samo istotny element naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za przemianę testosteronu, ten natomiast wpływa na nasze libido. Podczas nadużywania napojów procentowych czy palenia papierosów spada poziom cynku, lecz szybko można go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Niesamowicie istotnym składnikiem jest również arginina, która stanowi 80 procent spermy. Arginina zwiększa produkcję spermy i wydłuża czas życia plemników. Składnik tadalis ten bierze udział także w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy oraz razowym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która wpływa na właściwe działanie hormonów. Jeśli musimy unormować jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis cena