Sekret Twojej siły

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o swoją wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja spadaniu ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, na przykład… testosteronu. Przewlekłe lub częste głodówki czy całkowite
cialis
wyłączenie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej lub prawidłowej wagi ciała też może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest silne serce

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co słuszne dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt duże spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Tym samym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do omawianego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeśli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania viagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w każdej postaci pozostaw na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.